9 kommentarer

  1. Mathilde Frederiksen

    Hej Anne er det usundt at spise cornflakes dyppet i meget mærk chokolade? Altså som en lille snack 1 gang hver anden uge eller sådan noget?

  2. maja

    Helt absurd! Det virker dybt problematisk at rådgive om at tage lange skrift pga. et punkt ml. lår og balle som "alle kvinder gerne vil have strammet op". Det er naturligvis et uprofessionelt og tåbeligt råd, der i al dets uvidenhed nærmest virker kriminelt at ytre som "træningsrådgiver" i offentligheden. Det er i sandhed en direkte vej til uhyre dårlig, forceret og unaturlig løbestil. 

  3. Ad Cd

    "Løbning"!? Den lader jeg lige stå et øjeblik 🙂

    Uha nej, pas på med at følge disse råd, da de vil føre dig til skader. Løb er en helt fantastisk givende motionsform, men hvis du er interesseret, så sørg i stedet for at komme udenfor, opsøg en løbeklub, idrætsforening eller andre med rigtig viden om emnet. Ikke en "ekspert" på Youtube…

  4. vvAMT

    Hey Anne.
    Jeg ved ikke, om du ser det her, men hvis du gør, så håber jeg lige, at du kan svare mig på et spørgsmål.. Du siger, at som begynder skal man f.eks. starte med at løbe kun i 30 sek af gangen. Hvor lang tid skal der gå før, at man må sætte flere sekunder på? 🙂 og tak for vid..

  5. Morten Gansler

    Uh. Den forklaring af løbestil er godt nok helt hen i vejret. Lange skridt øger belastningen på hvert ben enormt i forhold til kortere skridt. Løb er ensartede gensidige bevægelser, så jo mere statisk man kan løbe jo bedre (indenfor rimelighedens grænser). Man skal forestille sig at man løber i et rum, hvor loftet er 10 cm over ens hoved for den bedste og mest dynamiske stil. IKKE som Anne Bech viser det her. Det stræk der tales om her kan nemt trænes ved almindelige øvelser. 

    Følger man den løbestil vil det højest sandsynligt føre til "springerknæ" hvis du er nybegynder. Det er ikke godt nok Anne!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *